Erasmus projekt II - Konstruktywizm w nauczanie matematyki. Otwarte zasoby edukacyjne. |
Ankieta dla uczni贸w podsumowuj膮ca projekt
PODSTAWOWE INFORMACJE O PROJEKCIE
Program: ERASMUS +
Akcja kluczowa: Wsp贸艂praca na rzecz innowacji i wymiany dobrych praktyk
G艂贸wny adresat: Partnerstwo strategiczne dla edukacji szkolnej
Tytu艂 projektu: Konstruktywizm w nauczaniu matematyki - otwarte zasoby edukacyjne
Czas trwania projektu: od 1-09-2015 r. do 1-09-2017 r. (24 miesi膮ce)
Organizacja wnioskuj膮ca: 艢l膮ska Sie膰 Metropolitalna sp. z o.o. (Gliwice, Polska)
Organizacje wsp贸艂pracuj膮ce zaanga偶owane w realizacj臋 projektu:
- Universitaet Wien (Wiede艅, Austria)
- AS Cyprus College Limited - European University Cyprus (Nikozja, Cypr)
- Vitale Tecnologie Telecomunicazioni - Viteco S.r.l. (Catania, W艂ochy)
- Zesp贸艂 Szk贸艂 Og贸lnokszta艂c膮cych Nr 11 (Gliwice, Polska)
Informacje o bie偶膮cej realizacji projektu znajduj膮 si臋 na stronie http://www.math-fort.eu/
Najistotniejszy priorytet horyzontalny lub sektorowy zgodny z celami projektu:
Umo偶liwienie cyfrowej integracji w zakresie uczenia si臋, nauczania, szkolenia i pracy z m艂odzie偶膮 na r贸偶nych poziomach, rozwi膮zanie kwestii niskich osi膮gni臋膰 w zakresie podstawowych umiej臋tno艣ci poprzez zastosowanie skuteczniejszych metod nauczania.
Projekt zak艂ada wsparcie nauczania matematyki w gimnazjach (III etapie edukacyjnym ) opartego na technologiach informacyjno-komunikacyjnych (ICT). W ramach projektu nauczyciele b臋d膮 uczestniczy膰 w procesie opracowania, testowania i wdra偶ania innowacyjnych technologicznie symulacji matematycznych "Make Interest" i "Practise" i opracowanych pomocy dydaktycznych. Opracowany zostanie raport z ewaluacji ich przydatno艣ci w procesie nauczania. Dzi臋ki dzia艂aniu wsparci b臋d膮 nauczyciele, kadra pedagogiczna, przyszli nauczyciele matematyki w nabywaniu i podwy偶szaniu umiej臋tno艣ci zwi膮zanych z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych do nauki i powi膮zanych kompetencji cyfrowych. Projekt wspiera uczenie si臋 oparte na rozwi膮zywaniu problem贸w; innowacyjne podej艣cia do 艣rodowiska nauczania bogatego w technologie, z uwzgl臋dnieniem matematyki w 艣rodowisku bogatym w technologie.
|
|